مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:002022-01-18اقتصادي

اخذ سند تک برگ مالکیت بستر رودخانه های لرستان به مساحت 4368 هکتار


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: کلیه رودخانه ها در معرض تغییر و تحول قرار دارند و کارهای مهندسی رودخانه برای تغییر دبی، مطالعه دبی رسوبی، - ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: کلیه رودخانه ها در معرض تغییر و تحول قرار دارند و کارهای مهندسی رودخانه برای تغییر دبی، مطالعه دبی رسوبی، مسیر رودخانه، عمق آبراهه، پهنه سیل گیر و کیفیت آب مورد نیاز است.

داریوش حسن نژاد امروز 28 دی ماه، اظهار کرد: رودخانه ها شریان های اصلی حیات کلیه سازه های آبی محسوب می شوند و حفاظت و بهره برداری بهینه از آن ها و هم چنین حراست از بستر و حریم آن ها از مهم ترین مسئولیت های وزارت نیرو است.

وی تصریح کرد: از جمله مباحث مهم در مهندسی رودخانه شناخت شکل رودخانه (مرفولوژی)، تثبیت، سواحل و بستر رودخانه، کانالیزه کردن و کنترل سیلاب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا شرکت آب منطقه ای لرستان در حوزه مهندسی رودخانه که مشتمل بر انجام مطالعه، طراحی و نظارت بر اجرا بوده فعالیت هایی در حال انجام است.

حسن نژاد اضافه کرد: احیاء و ساماندهی رودخانه ها، تثبیت مسیر رودخانه برای دسترسی و بهره برداری مناسب، حفاظت دیواره و کناره رودخانه در برابر فرسایش، کنترل سیل و حفاظت اراضی حاشیه رودخانه در برابر سیل، تعیین حد بستر و حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند تک برگ مالکیت بستر رودخانه های لرستان به مساحت 4368 هکتار

اخذ سند تک برگ مالکیت بستر رودخانه های لرستان به مساحت 4368 هکتار