مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:002022-01-18سياسي

رخدادهای دهه مبارک فجر برای نسل جوان بازگو شود


رخدادهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط نویسندگان، ناشران، مطلعین، آگاهان و اندیشمندان برای مردم به ویژه نسل های آینده بازگو و تبیین شود.

- ، محمد تقی صفری ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مادران شهدا، با تاسی و الگوگیری از حضرت ام البنین (س) و پیروی از ولایت، فرزندان خود را فدا کردند تا از اسلام و انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) بر پایه ایمان، اخلاص، تقوای الهی و مردم سالاری دینی بنا نهاد پاسداری و به دنیا معرفی کنند.

فرماندار گناوه افزود: مادران شهدا با رشادت در رکاب امام خود فرزندان خود را تقدیم کردند و با الگو گیری از حضرت ام البنین (ع) حضرت زهرا (س) برای پیروی از امام در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نقش چشمگیر و تأثیرگذاری داشته اند که مایه افتخار و مباهات است و باید همه قدردان آنها باشیم.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروزی حق بر باطل و مستضعفان عالم بر مستکبران و برافراشته شدن پرچم اسلام در بلندترین قله های خاورمیانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخدادهای دهه مبارک فجر برای نسل جوان بازگو شود

رخدادهای دهه مبارک فجر برای نسل جوان بازگو شود