مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:502022-01-18اقتصادي

انعقاد بیش از 50 قرارداد در نمایشگاه صنعت استان مرکزی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: در حین برگزاری این نمایشگاه سه کارگاه تخصصی ویژه صنعت استان مرکزی برگزار و بیش از 50 قرارداد منعقد شد.

- طیب میرزایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، صنایع کوچک، بزرک و دانش بنیان استان مرکزی طی روزهای 21 تا 24 دی ماه سال 1400 از ساعت 15 تا 21 در مساحت 3850 مترمربع در قالب 150 غرفه و در سه سالن برگزار شد.

وی افزود: غرفه های مهمان این نمیشگاه از استان های تهران و اصفهان بودند و 85 درصد غرفه ها از شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی تشکیل شده بود، به طور متوسط 1500 نفر روزانه طی این 4 روز از این نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: تشکل ها و انجمن های نفت، گاز، پتروشیمی، قطعات خودرو، عایق های رطوبتی، خوشه های ریلی، خانه صنعت معدن و ناحیه صنعتی سمقاور در این نمایشگاه شرکت کردند.

میرزایی بیان کرد: اجرای تورهای صنعتی از همه شهرک های صنعتی استان مرکزی از جمله برنامه های ویژه این نمایشگاه بود و برخی از مسئولین مرتبط کشوری و استانی از آن بازدید ویژه داشتند.

وی ادامه داد: اجرای 2 ساعت برنامه زنده رادیویی که تبدیل به پرمخاطب ترین برنامه رادیویی استان مرکزی شد، چاپ نشریه تخصصی طلوع صنعت، چاپ کتاب نمایشگاه و توزیع آن بین شرکت کنندکان، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد بیش از 50 قرارداد در نمایشگاه صنعت استان مرکزی

انعقاد بیش از 50 قرارداد در نمایشگاه صنعت استان مرکزی