مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:452022-01-18اجتماعي

کولاک برف و یخبندان در غرب و جنوب اصفهان/دما تا 8 درجه کاهش دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش پراکنده برف و باران، احتمال کولاک برف و یخبندان به ویژه در غرب، جنوب و شمال این استان خبر داد.

- با اشاره به فعالیت سامانه سرد بارشی در سطح استان، اظهار داشت: امروز بارش پراکنده برف و باران و کولاک برف مناطق غرب، جنوب و تا حدی شمال استان را فرا می گیرد و در مناطق مرکزی و شرقی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم.

او با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته در سطح استان، خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین بارشی از برزک با 2.

5 میلیمتر باران و پنج سانتیمتر برف، سمیرم و فریدونشهر یک میلیمتر، داران پنج دهم میلیمتر، خوانسار چهار دهم میلیمتر و چادگان سه دهم میلیمتر بوده است و بارش در این مناطق تا شامگاه امروز ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به استان از روز سه شنبه، ابراز داشت: کاهش نسبی دما بین 6 تا هشت درجه سانتیگراد و وقوع یخبندان در سراسر استان پیش بینی می شود که اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل دمای گلخانه ها و مرغداری ها و مدیریت مصرف حامل های انرژی ضروری است.

آقایی به استقرار جوی به نسبت پایدار از فردا چهارشنبه در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف و یخبندان در غرب و جنوب اصفهان/دما تا 8 درجه کاهش دارد

کولاک برف و یخبندان در غرب و جنوب اصفهان/دما تا 8 درجه کاهش دارد