مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:402022-01-18فناوري

سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات نیست


مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: اپراتورها مکلف شدند به مشترکان خود پیامکی مبنی بر اینکه ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت های شخصی تخلف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه رگولاتوری از سه مسیر، شماره های متخلف را شناسایی می کند، گفت: یکی از این روشها، سامانه مدیریت کشف تخلف (FMS) رگولاتوری است که به صورت مداوم رفتار مشترکان را بررسی می کند.

وی افزود: علاوه بر این، اپراتورها را نیز مکلف کرده ایم که سامانه FMS خود را راه اندازی و سیم کارت های شخصی متخلف را شناسایی و آنها را مسدود کنند.

این سامانه بر اساس قواعد تعریف شده و رفتارسنجی ارسال کنندگان پیامک راه اندازی شده است که براساس تشخیص و محدود سازی ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی سیم کارت های شناسایی شده، عمل می کند.

قره داغی درباره مسیر سوم شناسایی سیم کارت های متخلف عنوان کرد: یکی دیگر از مسیرهای شناسایی سیم کارت های متخلف سامانه پیامکی ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) است.

مشترکان در صورت دریافت پیامکی حاوی مطالب نامناسب یا تبلیغات از شماره های شخصی، می توانند شماره ارسال کننده پیامک را به سامانه 195 پیامک کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات نیست

سیم کارت شخصی وسیله تبلیغات نیست