مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:252022-01-18سياسي

ضرورت پرداخت حقوق مالکین حقیقی ساکن فرحزاد در طرح ساماندهی حریم رودخانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز سه شنبه بیست و هشتم دی ماه سال جاری برگزار شد، - عضو شورای شهر تهران با اشاره به تملک املاک حریم رودخانه فرحزاد گفت: لازم است حق و حقوق مردم و مالکان اصلی در این منطقه پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز سه شنبه بیست و هشتم دی ماه سال جاری برگزار شد، با اشاره به طرح ساماندهی حریم رودخانه فرحزاد اظهار کرد: متاسفانه در فرآیند ساماندهی رود دره فرحزاد شاهد بی توجهی به منافع شهروندان هستیم.

وی اضافه کرد: این ساماندهی نباید به شکلی اتفاق بیفتد که حق و حقوق تاریخی ساکنان با یک حکم نادیده گرفته شود.

ساکنان این محله از دیرباز و قبل از تصویب قانون حریم رودخانه، در حریم رودخانه صاحب ملک بوده اند و اکنون نباید بدون در نظر گرفتن حق و حقوق این افراد و پرداخت مبلغی املاک آن ها را تصاحب کرد.

علوی با اشاره به لزوم اجرای قانون حریم رودخانه گفت: مطابق قانون حریم رودخانه باید آزاد شود، اما با در نظر گرفتن حقوق حقه مالکین حقیقی فرحزاد و پرداخت ما به ازای آن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرداخت حقوق مالکین حقیقی ساکن فرحزاد در طرح ساماندهی حریم رودخانه

ضرورت پرداخت حقوق مالکین حقیقی ساکن فرحزاد در طرح ساماندهی حریم رودخانه