مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:202022-01-18پزشكي

فعالیت 30 مرکز درمانی مجاز «گردشگری سلامت» در مشهد


مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر 30 مرکز درمانی دارای مجوز گردشگری سلامت در مشهد فعالیت می کنند.

- به گزارش، داوود خوش شکن اظهار کرد: تعداد مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت اعم از دولتی و خصوصی در مشهد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 30 مرکز شامل بیمارستان، کلینیک و درمانگاه در مشهد مجوز گردشگری سلامت دارند که از این تعداد، هشت بیمارستان شامل خاتم الانبیاء (ص)، امام رضا (ع)، ولایت، شهید هاشمی نژاد، طالقانی، قائم (عج) و بیمارستان های شیخ و اکبر در حوزه کودکان به صورت دولتی و بقیه در بخش خصوصی فعالیت دارند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: طبق شیوه نامه جدید، هر بیمارستان، درمانگاه و یا کلینیک می تواند با رعایت استانداردهای لازم، مجوز گردشگری سلامت را دریافت کند اما برای مطب های پزشکی که کار زیبایی انجام می دهند، هنوز شیوه نامه ای از سوی وزارت بهداشت ابلاغ نشده است.

وی از سه برابر شدن تعداد شرکت های فعال در حوزه گردشگری سلامت در مشهد خبر داد و گفت: در حال حاضر 100 شرکت گردشگری برای این منظور فعالیت دارند.

خوش شکن اضافه کرد: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه امیکرون، ورود گردشگران سلامت از کشورهای پرخطر مانند انگلستان، دانمارک و آلمان به کشور و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 مرکز درمانی مجاز «گردشگری سلامت» در مشهد

فعالیت 30 مرکز درمانی مجاز «گردشگری سلامت» در مشهد