مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:052022-01-18سياسي

با دستان خالی نمی توان کار فرهنگی کرد


سرپرست سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان شد و گفت: 15 پروژه فرهنگ و ارشاد در گلستان ناتمام مانده است.

- مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پیش از ظهر امروز با حضور معاون امور مجلس فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و اهالی فرهنگ هنر و رسانه استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه در اسناد بالادستی و در سیاست های دولت سیزدهم به فرهنگ توجه خاصی شده است، اظهار کرد: در برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از فرهنگ به عنوان موتور پیشران توسعه و تحول در عرصه های سیاسی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی یاد شده است.

ضرورت افزایش حقوق و مزایای کارکنان فرهنگ و ارشاد مهدوی نیا ابراز امیدواری کرد مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی از ظرفیت های فرهنگ و رسانه برای توسعه استان استفاده کند و افزود: یکی از مسائلی که باید در فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه قرار گیرد افزایش حقوق و مزایای کارکنان آن است چراکه تامین رفاه و امنیت رابطه مستقیمی با بهره وری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستان خالی نمی توان کار فرهنگی کرد

با دستان خالی نمی توان کار فرهنگی کرد