مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:052022-01-18سياسي

گفتمان انقلاب اسلامی منهای گفتمان دفاع مقدس ناقص است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نخستین جشنواره فراملی ترجمان فتح گفت: گفتمان انقلاب اسلامی منهای گفتمان دفاع مقدس یک گفتمان ناقص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صبح امروز در نخستین جشنواره فراملی ترجمان فتح با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در خارج کشور است؛ اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی منهای گفتمان دفاع مقدس یک گفتمان ناقص است.

ترویج، نشر و بیان رشادت ها، جانفشانی ها و فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس یک وظیفه مهم بوده که این موضوع همان امر ولایت است.

چراکه مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع بارها تاکید داشته اند.

وی کارهای انجام شده را ناکافی دانست و بیان کرد: یکی از برنامه های بنده تبدیل مدیریت سازمانی به قرارگاهی است، برای همین قرارگاهی برای ترویج این فرهنگ مدنظر قرار داریم.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه با 9 دستگاه برای نشر دفاع مقدس همکاری می کنیم؛ ابراز کرد: در حوزه ادبیات کتاب هایی نگارش شده که بر اساس اولویت ها ترجمه کرده و به دنبال بازاریابی آن هستیم، چراکه اگر متصل به بازار نشر نشود، توزیع نیز نخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان انقلاب اسلامی منهای گفتمان دفاع مقدس ناقص است

گفتمان انقلاب اسلامی منهای گفتمان دفاع مقدس ناقص است