مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:552022-01-18سياسي

دادستان تهران از دادسرای ویژه سرقت بازدید کرد


دادستان تهران شب گذشته به صورت سرزده و شبانه در دادسرای ناحیه 15 حضور یافت و ضمن مشاهده روند رسیدگی ها در واحد کشیک وبرخی از شعب، از سوی مسئولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده هاقرارگرفت.

- ، علی صالحی شب گذشته به صورت سرزده و شبانه در دادسرای ناحیه 15 حضور یافت و ضمن مشاهده روند رسیدگی ها در واحد کشیک و برخی از شعب، از سوی مسئولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده ها و عملکرد این دادسرا قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در جریان این بازدید، غربالگری های منظم و دوره ای برای تعیین تکلیف سریع پرونده ها را از جمله موارد مهمی ذکر کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در دیدار با قضات و کارکنان دادسرای ناحیه 15 نیز تأکید کرد: ادامه مسیر اعتماد مردم به دستگاه قضایی و موفقیت در دستیابی به اهداف سند تحول قضایی نیازمند تلاش مضاعف و تداوم اقدامات جهادی است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین هدف از اجرای طرح تعالی سازمانی در قوه قضاییه را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و از گشاده رویی، پاسخگویی مناسب به مراجعین و سعه صدر در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر در جهت جلب رضایتمندی مردم نام برد.

وی در ادامه با تعدادی از مراجعان این دادسرا نیز به گفت وگو پرداخت و ضمن استماع مطالبات شهروندان، در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران از دادسرای ویژه سرقت بازدید کرد

دادستان تهران از دادسرای ویژه سرقت بازدید کرد