موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:552022-01-18سياسي

تایید حکم شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو


از اولین لحظات این حادثه در کنار خانواده معزز این شهدا بودیم سوال این است چرا این آتش نشان ها به طور رسمی شهید خدمت شناخته نشدند و به رغم آنکه در همان مقطع دکتر قالیباف پیگیری داشتند چرا این موضوع محقق نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل از تایید حکم شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو با موافقت رهبر معظم انقلاب خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی در تذکر خود که به عدم تعهدات در قبال شهدای حادثه پلاسکو اختصاص داشت، گفت: این روزها روزهای سخت حادثه پلاسکو و شهادت 16 نفر از فرزندان این کشور است و یاد و نام این عزیزان را گرامی می داریم.

او ادامه داد: از اولین لحظات این حادثه در کنار خانواده معزز این شهدا بودیم سوال این است چرا این آتش نشان ها به طور رسمی شهید خدمت شناخته نشدند و به رغم آنکه در همان مقطع دکتر قالیباف پیگیری داشتند چرا این موضوع محقق نشد.

تشکری هاشمی با اشاره به پیگیری های انجام شده که منجر به نتیجه نشد گفت: در چند ماه اخیر خدمت آقای قالیباف رسیدم و طرح مسأله کردم که خانواده ها از این موضوع گلایه مند هستند و قول دادند که آن را پیگیری می کنند.

با ریاست بنیاد شهید جلساتی داشتند و جمع بندی این شد که مجددا خدمت مقام معظم رهبری بروند و برای این شهدا این اجازه را بگیرند که شهید خدمت شناخته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید حکم شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو

تایید حکم شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو