مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:502022-01-18سياسي

لزوم رفع مشکلات معیشتی طلاب


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به لزوم رفع مشکلات معیشتی طلاب، گفت: طلبه ای که فکرش مشغول مشکلات معیشتی است، نمی تواند کار تبلیغی خود را به درستی انجام دهد.

- به گزارش، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی روحانیون شاغل در ادارات با حوزه علمیه استان، با تقدیر از زحمات آیت الله موسوی اصفهانی به خاطر ارتقای جایگاه حوزه علمیه همدان در عرصه های مختلف، اظهار داشت: مدیر حوزه استان دغدغه فراوانی برای رشد حوزه ها و بر طرف سازی مشکلات طلاب دارد که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خانه اصلی همه طلاب است، گفت: با وجود آنکه برخی از طلاب در اماکن مختلفی مشغول به فعالیت هستند، اما در اصل همه ما متعلق به حوزه علمیه هستیم.

امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه آبروی حوزه علمیه، آبروی همه ما و عزت حوزه، عزت همه ما است، عنوان کرد: مردم ما را به عنوان کارمند نمی شناسند، بلکه ما را یک طلبه می دانند از این رو جدا از همه نبوده و نیستیم.

وی با اشاره به نقش حوزه در عرصه فرهنگ، یادآور شد: یکی از مسائلی که نیاز امروز جامعه است، فرهنگ سازی وظیفه و جایگاه حوزه در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: روحانیون شاغل در ادارات در کنار فعالیت خود بهتر است تا سخنان حوزه را هم بشنوند و بدانند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات معیشتی طلاب

لزوم رفع مشکلات معیشتی طلاب