مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:502022-01-18سياسي

تعامل بیشتر پارک های فناوری و دانشگاه ها با طرح «دستیار فناوری»


معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف از پیش بینی طرح «دستیار فناوری» در راستای تعامل هر چه بیشتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری خبر داد.

- تعامل بیشتر پارک های فناوری و دانشگاه ها با طرح دستیار فناوری ایسنا/یزد معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف از پیش بینی طرح دستیار فناوری در راستای تعامل هر چه بیشتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری خبر داد.

دکتر علی خیرالدین امروز سه شنبه در حاشیه سفر به استان یزد و بازدید از پارک علم و فناوری این استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک علم و فناوری یزد، دومین پارک باسابقه کشور و از پارک های توانمند است که از تعداد زیادی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان برخوردار است.

وی ادامه داد: امروز شاهد رونمایی از خودرو خرج گذاری چال های معدنی در این مجموعه ی علمی هستیم که جای افتخار دارد چرا که قیمت خارجی این دستگاه در صورتی که به کشورمان بدهند، 13 میلیارد تومان است ولی محققان ما توانسته اند آن را با هزینه ی هفت میلیارد تومانی بسازند که اکنون دو دستگاه از آن در مجموعه معدنی چادرملوی یزد مورد استفاده است.

خیرالدین خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز اولین مرکز توسعه فناوری معدنکاری ایران در یزد با همکاری پارک علم و فناوری استان رسما فعالیت خود را آغاز کرد که می تواند موجب تسریع در ارتقای فناوریها و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بیشتر پارک های فناوری و دانشگاه ها با طرح «دستیار فناوری»

تعامل بیشتر پارک های فناوری و دانشگاه ها با طرح «دستیار فناوری»