مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:452022-01-18اجتماعي

برف روبی بیش از 17 هزار کیلومتر باند از راه های استان همدان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از برفروبی 17 هزار و 800 کیلومتر باند از راه های استان در سه روز گذشته خبر داد.

- ، مسعود رستمی گفت: با تداوم بارش ها در استان همدان، همچنان عملیات برف روبی، یخ زدایی و نمک پاشی در راه های ارتباطی برون شهری ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت برقراری ایمنی تردد در راه ها، در سه روز گذشته بیش از 6 هزار و 950 تن مخلوط شن و نمک به منظور جلوگیری از لغزندگی، یخ زدگی و انسداد محورهای مواصلاتی، با استفاده از 312 دستگاه ماشین آلات سازمانی و تلاش 533 نفر از راهداران و رانندگان پرتلاش این اداره کل در سطح جاده ها پخش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیان کرد: محورهای مواصلاتی استان همدان مجهز به دوربین های نظارتی است که با بهره گیری از آن ها از طریق اپراتورهای مرکز مدیریت راه ها، شرایط جوی و ترافیکی راه ها به شکل آنلاین رصد می شود و به محض مشاهده تغییرات، اکیپ ها در نقاط کوهستانی و گردنه های برف گیر مستقر می شوند تا در اسرع وقت عملیات برف روبی را به انجام برسانند.

رستمی ادامه داد: برای اجرای طرح راهداری زمستانی در راستای ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای، نیروهای راهداری شامل رانندگان و راهداران در قالب اکیپ های راهداری، با بهره گیری از انواع ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی بیش از 17 هزار کیلومتر باند از راه های استان همدان

برف روبی بیش از 17 هزار کیلومتر باند از راه های استان همدان