مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:402022-01-18سياسي

کشاورزان استان بوشهر نباید هر ساله دغدغه فروش محصول داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مدیریت کشت را مهم و ضروری دانست و گفت: کشاورزان استان بوشهر نباید هر ساله دغدغه فروش محصول خود را داشته باشند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر سه شنبه در نشست با مسئولان آبدان اظهار داشت: کشاورزی یکی از مهمترین ظرفیت های منطقه آبدان است که تولید گوجه فرنگی از مهمترین محصولات این منطقه محسوب می شود.

وی اضافه کرد: آبدان در عرصه منابع انسانی نیز ظرفیت های بزرگی دارد و شخصیت های بزرگی در این منطقه رشد کرده است که این منطقه را مستعد پیشرفت و دستیابی به موقعیت های مناسب کرده است.

امام جمعه بوشهر برنامه ریزی، مدیریت، نظرات، بازتولید را در حوزه کشاورزی ضروری دانست و بیان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و فعالیت شود که کشاورزان دل نگرانی نداشته باشند و با خیال راحت به فعال بپردازند.

وی با بیان اینکه کشاورزان استان بوشهر نباید هر ساله دغدغه فروش محصول خود را داشته باشند تصریح کرد: مدیریت کشت یک امر مهم است و باید به گونه ای انجام شود که هم محصول باکیفیت و استاندارد تولید شود و هم اینکه فضای فروش محصول برای آنها فراهم باشد.

آیت الله صفایی بوشهری توسعه صنایع بسته بندی و فرآوری کشاورزی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید یک مجتمع بزرگ فرآوری محصولات کشاورزی خارج از فصل در آبدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان استان بوشهر نباید هر ساله دغدغه فروش محصول داشته باشند

کشاورزان استان بوشهر نباید هر ساله دغدغه فروش محصول داشته باشند