مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18اجتماعي

افزایش ظرفیت گرمخانه ها در پایتخت /ایجاد سرپناه برای 5 هزار معتاد متجاهر


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به توجه مدیریت شهری برای افزایش ظرفیت گرمخانه ها در پایتخت گفت: شهرداری تعهد داده است که برای 5 هزار معتاد متجاهر سرپناه ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی درباره موضوع اتوبوس خوابی در تهران، گفت: در بحث کاهش آسیب های اجتماعی در کل کشور و مخصوصاً تهران به جهت توسعه نامتوازن آن در ادوار مختلف و به خاطر انباشت جمعیت، بیشتر با این مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت جدا کردن پدیده های مختلف اجتماعی بیان کرد: به جهت اینکه بتوانیم به تدریج از مشکلات عبور کنیم و به وضعیت مناسبی دست بیابیم معتقد هستم تمامی موارد را باید از هم جدا کرد یعنی راه حل این است که همه را با هم جمع نکنیم مثلا بحث کارتن خوابی که از جنس بی سرپناه بودن است با بحث معتادان متجاهر که پدیده پیچیده تری است چرا که یک دوره بازگشت به خانواده و جامعه باید داشته باشند.

نادعلی پیرامون تفاوت پدیده اتوبوس خوابی با معتادان، ابراز داشت: زمانی که افراد به گرمخانه و غیره وارد می شوند، شرایط خیلی متفاوت است و زیرساخت های متفاوتی احتیاج دارد اساساً پدیده ای که اخیراً درباره آن صحبت می شود که البته بیشتر جو رسانه ای درباره آن شکل گرفت، بحث اتوبوس خوابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت گرمخانه ها در پایتخت /ایجاد سرپناه برای 5 هزار معتاد متجاهر

افزایش ظرفیت گرمخانه ها در پایتخت /ایجاد سرپناه برای 5 هزار معتاد متجاهر