مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18اجتماعي

رها سازی 50 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک گردنه «دهلیچ» پلدختر


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر از رها سازی 50 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک گردنه «دهلیچ» این شهرستان خبر داد.

- پلدختر- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر از رها سازی 50 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک گردنه دهلیچ این شهرستان خبر داد.

روح الله شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر از رها سازی 50 خودرو گرفتار شده در برف و کولاک شدید در گردنه دهلیچ شهرستان پلدختر خبر داد.

وی اظهار کرد: به علت بارش شدید برف سنگین و کولاک شدید عصر روز گذشته در گردنه سخت گذر دهلیچ خودروهایی گرفتار شدند که بلافاصله به محض اطلاع عوامل راهداری به منطقه اعزام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر افزود: اداره راهداری شهرستان یک اکیپ با پنج دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای پاکسازی گردنه دهلیچ به منطقه اعزام و پس از پاکسازی گردنه، خودروها همراه با سرنشینان گرفتار در میان برف سنگین و کولاک شدید را رهاسازی کردند.

شریف زاده با بیان اینکه عملیات رهاسازی خودروها و سرنشینان آنها در میان برف سنگین و کولاک شدید چهار ساعت به طول انجامید از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری و با توجه به تداوم بارش برف در گردنه سخت گذر دهلیچ تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها سازی 50 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک گردنه «دهلیچ» پلدختر

رها سازی 50 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک گردنه «دهلیچ» پلدختر