مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18اجتماعي

پویش عکس آدم برفی و پاکسازی برف درختان در زنجان


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: باتوجه به بارش برف، برای ایجاد فضای نشاط در جامعه، شهرداری زنجان اقدام به برگزاری پویش عکس در دو بخش عکس از آدم برفی و عکس همکاری مردم با شهرداری در تکاندن برف درختان برگزار می کند.

- غلامرضا نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حجم بارش برف در شهر زنجان به حدی است که شاخه های درختان مملو از برف شده است، اظهار کرد: عوامل شهرداری با همه توان در حال پاک سازی معابر و مسیرها هستند و تا حد زیادی درختان در معابر اصلی پاکسازی شده است، شهروندان نیز می توانند در این راه به مجموعه شهرداری کمک کرده و اقدام به پاکسازی درختان جلوی درب منازل خود کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه شهروندان را در این راه ترغیب کنیم شهرداری اقدام به برگزاری پویش عکس ساخت آدم برفی جلوی درب منازل و پاکسازی درختان جلوی درب منازل کرده است.

در این طرح شهروندان زنجانی می توانند عکس های خود را به شماره 09912103595 در فضای مجازی ارسال کنند.

این مسئول با بیان اینکه همراهی مردم در مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: با همکاری مردم موفق به داشتن شهری با نشاط و پویا خواهیم بود و خوشبختانه زنجانی ها در هر برهه ای به یاری مسئولان می آیند که این امر شایسته قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش عکس آدم برفی و پاکسازی برف درختان در زنجان

پویش عکس آدم برفی و پاکسازی برف درختان در زنجان