مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18سياسي

طعم شیرین خدمت گروه های جهادی در شهرها حس شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: طعم شیرین خدمت گروه های جهادی در شهرها نیز حس شود تا شاهد تاثیرات فراوان آن در جامعه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران و آیین تجلیل از 200 گروه جهادی برتر استان همدان با اشاره به سه خصیصه اصلی گروه های جهادی اظهار کرد: گروه های جهادی گروه های غیرتمندی هستند که وقتی مشکلات کشور را می بینند وارد عمل شدند تا مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه این غیرت ها باید در افرادی که مسوولیت بیشتری دارند بسیار دیده شود گفت: رهبر معظم انقلاب به این مسئله اشاره کردند تا موضوع تقویت شود و مگر می شود غیرتمندی مشکلات و مسائل کشور را دید و وارد عمل نشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه سرعت کار گروه جهادگران نیز حائز اهمیت بوده و باعث پیشبرد بهتر کار می شود اما متاسفانه برخی از مشکلات جامعه به خاطر اهمال کاری هاست افزود: وسعت خدمت رسانی از دیگر مزیت های کار جهادگران است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: خیلی اوقات می بینیم یک جوان جهادی با کمترین امکانات بیشترین بهره برداری را در دورترین نقاط دارد که این باید عمومیت یابد و طعم شیرین خدمت توسط گروه جهادی در داخل شهرها هم حس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین خدمت گروه های جهادی در شهرها حس شود

طعم شیرین خدمت گروه های جهادی در شهرها حس شود