مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18سياسي

دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از فرهنگ متعالی ملت ایران است


جنگ تحمیلی که آن را پشت سر گذاشتیم گنجینه پرقیمتی است که فرهنگ متعالی ایمانی ما را در خود دارد.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین که صبح سه شنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: جنگ تحمیلی که آن را پشت سر گذاشتیم و قبل از آن انقلاب اسلامی و بعد هم دفاع از حرم، هرکدام گنجینه پرقیمتی است که فرهنگ متعالی ایمانی ما را در خود دارد و اگر از آن استفاده نکنیم دیگران آن را تبدیل به تهدید می کنند.

وی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب نگران تحریف هستند و با همین پیشینه نیز در سال های اخیر اقدامات خوبی در تاریخ شفاهی و کتب مختلف و مستندسازی انجام گرفته و به حفظ گنجینه ها کمک کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: بسیاری از آثار و اسناد ما ازدست رفته است برای مثال آن هایی که زندانی شدند و شهید از داخل زندان های رژیم شاهی بیرون آمدند و نتوانستند تاریکی آن رژیم را معرفی کنند و فقط دیدیم مبارزی به زندان رفت و شهیدی بیرون آمد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امروز روایت های خوبی از دوران دفاع مقدس به دست ما رسیده و دقت و سرعت انتقال این دستاوردها در خصوص شهدای مدافع حرم بیشتر نیز هست و وظیفه حفظ این آثار و ثبت آن به عهده بنیاد حفظ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از فرهنگ متعالی ملت ایران است

دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از فرهنگ متعالی ملت ایران است