مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:252022-01-18ورزشي

پرسپولیس بازهم محکوم شد؛ یک طلبکار دیگر!


پرونده های بدهی پرسپولیس و استقلال یک لحظه متوقف نمی شوند و شاکیان ریز و درشت با احکام قضایی فدراسیون میلیاردها ریال از این دو تیم دولتی حکم می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون به شرح زیر است: * با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه 3 میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت 200 میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

* مهدی نیایش بابت مطالبه 2 میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندر انزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 940 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

* شکایت مسعود ملکی از محمد مهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و 270 میلیون ریالی، منجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

* باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری زاده، محکوم به پرداخت مبلغ 240 میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری زاده شد.

ضمن اینکه مازیار فرخی پور خواهان مطالبه به مبلغ 210 میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس بازهم محکوم شد؛ یک طلبکار دیگر!

پرسپولیس بازهم محکوم شد؛ یک طلبکار دیگر!