مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:152022-01-18اجتماعي

ورامین گرمخانه ندارد / مهلت 10 روزه فرماندار به شهرداری برای ساخت گرمخانه


امیدواریم هر چه زودتر و قبل از وقوع هر جرمی کوچک ترین گام ممکن یعنی ساخت گرمخانه را برداشته تا افراد جامانده از حق که روزگار سر ناسازگاری با آنها نهاده ، - صاحب سرپناه شوند چراکه رها سازی مُتکدیان و مُعتادین در سطح شهرستان زیبنده ورامین نیست همه ساله با آغاز فصل سرما ، اولین کمبودی که در شهرستان ورامین به چشم می خورد ، نبود گرمخانه است ، مکانی که بتواند در شب های سرد زمستان و هنگام بارش نزولات جوی ، افراد بی خانمان را در خود جای دهد و برای یک شب هم که شده ، سرپناهی برای آنان باشد.

هر چند که قانون به طور واضح متولی اصلی احداث و یا مدیریت گرمخانه در شهرها برای ساماندهی افرادی بی سرپناه را مشخص نکرده ، ولی در اغلب شهرها ، این شهرداری ها هستند که به دلیل در اختیار داشتن منابع مالی ، اقدام به احداث و یا مدیریت گرمخانه ها می کنند.

موضوع احداث گرمخانه در شهرستان ورامین در سال های اخیر همواره مورد مناقشه مسئولان اجرایی ، شهرداری و شورای اسلامی بوده و کشمکش های مسئولان در جلسات مختلف ، هیچ گاه به احداث مکانی مناسب به عنوان گرمخانه منجر نشده است.

دستگاه های اجرایی ، شهرداری را مسئول احداث گرمخانه می دانند و شهرداری نیز به دلایل مختلف از این امر سر باز می زند ؛ در شرایطی که این روزها ، همه توجه ها به سمت مقابله با شیوع ویروس کرونا و حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین گرمخانه ندارد / مهلت 10 روزه فرماندار به شهرداری برای ساخت گرمخانه

ورامین گرمخانه ندارد / مهلت 10 روزه فرماندار به شهرداری برای ساخت گرمخانه