مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:452022-01-18سياسي

روایت پوتین از سفر به تهران؛ در ایران دو کشور دیدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت برنامه جهان آرا با موضوع بررسی مناسبات راهبردی تهران - مسکو و با اجرای امیرحسین ثابتی به روی آنتن شبکه افق رفت.

- سفیر اسبق ایران در روسیه گفت: بعد از اجلاس کشور های حاشیه خزر شنیدیم که آقای پوتین به همراهانش گفته ما به دو کشور رفتیم، یکی کشور آقای خامنه ای یکی هم کشور آقای روحانی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت برنامه جهان آرا با موضوع بررسی مناسبات راهبردی تهران - مسکو و با اجرای امیرحسین ثابتی به روی آنتن شبکه افق رفت.

در برنامه شب گذشته جهان آرا ، پس از مرور اخبار هفته توسط امین سلیمی در خصوص حمله یمن به امارات، ضرب العجل رییس جمهور به بانک ها و خاطرات محسن هاشمی از وقایع 88، پیرامون موضوع ذکر شده گفت و گویی با محمود رضا سجادی، سفیر اسبق ایران در روسیه صورت گرفت.

روایت پوتین از سفر به تهران: در ایران دو کشور دیدیم! محمو رضا سجادی، سفیر اسبق ایران در روسیه در ابتدای سخنان گفت: بعد از اجلاس کشور های حاشیه خزر شنیدیم آقای پوتین به همراهانش گفته که ما به دو کشور سفر کردیم، یکی کشور آقای خامنه ای و یکی هم کشور آقای روحانی! یعنی رفتار ها آنقدر ملموس بوده که همه می فهمیدند، ماجرا چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پوتین از سفر به تهران؛ در ایران دو کشور دیدیم

روایت پوتین از سفر به تهران؛ در ایران دو کشور دیدیم