مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:352022-01-18سياسي

چمران رییس مجمع اتوبوسرانی تهران شد


صبح امروز مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در شورای شهر تهران برگزار شد و مهدی چمران به عنوان رییس مجمع انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در شورای شهر تهران برگزار شد و تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل در ابتدا اظهار کرد: برای مجمع عمومی اتوبوسرانی در دوره جدید باید یک رییس، یک منشی و دو ناظر انتخاب کنیم که پیشنهاد می شود مهندس چمران به عنوان رییس، سوده نجفی به عنوان منشی، حبیب کاشانی به عنوان ناظر اول و میثم مظفر به عنوان ناظر دوم مجمع انتخاب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با رأی اعضای شورای شهر تهران مهندس کامران به عنوان رییس، نجفی به عنوان منشی، حبیب کاشانی و مظفر به عنوان ناظرین اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین در ادامه تشکری هاشمی درباره وظایف مجمع اتوبوسرانی اظهار کرد: از سال 1384 شورای شهر برخی از وظایف مجمع را به شهردار تهران تفویض کرده است و حالا ما نیز ضمن تفویض مجدد برخی اختیارات، پیشنهاد دادیم که انتخاب هیات مدیره به انتخاب شهردار و با تایید شورای شهر باشد و همچنین انتخاب بازرس کما فی السابق در اختیار شورای شهر باشد.

وی ادامه داد: اگر هیات مدیره به پیشنهاد شهردار و با تصویب شورا باشد نشان می دهد که این افراد مورد حمایت توأمان شورا و شهرداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران رییس مجمع اتوبوسرانی تهران شد

چمران رییس مجمع اتوبوسرانی تهران شد