مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:352022-01-18اقتصادي

صرفه جویی 3147 میلیارد تومانی با اجرای پروژه های کاهش هزینه در ایران خودرو


بنابراین، برای به گردش درآوردن نقدینگی، بهترین رویکرد به حداقل رساندن موجودی مواد و قطعات مورد نیاز است.

به همین جهت نیز، ایران خودرو در راستای کاهش هزینه ها در این زمینه، - بنابراین، برای به گردش درآوردن نقدینگی، بهترین رویکرد به حداقل رساندن موجودی مواد و قطعات مورد نیاز است.

به همین جهت نیز، ایران خودرو در راستای کاهش هزینه ها در این زمینه، اقدام به کنترل و مدیریت موجودی مواد و قطعات خود کرده است.

گروه صنعتی ایران خودرو در سال گذشته با راه اندازی ستاد مدیریت قیمت تمام شده محصولات و نیز تعریف پروژه های عملیاتی کاهش هزینه با مشارکت کارکنان، توانسته فرآیندهای صرفه جویی هزینه ها را به شکلی جدی تر دنبال کند، به گونه ای که در سال 1399، سه هزار و 147 میلیارد تومان کاهش هزینه و صرفه جویی از محل اجرای پروژه ها محقق شده است.

این خودروساز در سال جاری نیز هدف گذاری دو هزار و 529 میلیارد تومان کاهش و صرفه جویی در هزینه ها را در دستور کار خود قرار داده که تا کنون بخشی از آن محقق شده است.

از این رو در مجموع دو سال و تا پایان سال 1400 در مجموع مبلغ پنج هزار 676 میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه ها صورت خواهد گرفت.

گروه صنعتی ایران خودرو در دو سال اخیر، رویکرد کاهش هزینه را در فرآیندهای زنجیره ارزش خود از طراحی قطعات و فرآیند ساخت گرفته تا تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 3147 میلیارد تومانی با اجرای پروژه های کاهش هزینه در ایران خودرو

صرفه جویی 3147 میلیارد تومانی با اجرای پروژه های کاهش هزینه در ایران خودرو