مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:152022-01-18سياسي

امضای تفاهم نامه خط انتقال نفت از انبارهای استراتژیک کشور به بیرجند


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از انبار های استراتژیک کشور به انبار نفت بیرجند خبر داد.

- مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی بود که از ابتدای شروع به کار مجلس در کمیسیون انرژی بار ها مورد پیگیری قرار دادیم هم در دولت گذشته و هم در دولت جدید، موضوع تامین زیرساخت های انرژی استان و یکی از این زیرساخت های بسیار مهم در حوزه انرژی استان احداث همین خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بود.

ویادامه داد: این موضوع جزو مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی شد و با توجه به پیگیری هایی که انجام شد، تفاهم نامه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از انبار نفت رفسنجان به انبار نفت بیرجند و در فاز بعدی به تربت حیدریه و مشهد بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و بانک ملت امضا شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: تأمین پایدار مورد نیاز استان خراسان جنوبی، همینطور استان های واقع در شمال شرق کشور خراسان رضوی و خراسان شمالی، کوتاه شدن مسیر انتقال فراورده، کاهش مصرف سوخت، کاهش هزینه های حمل و نقل جاده ای، تسهیل صادرات فرآورده به کشور افغانستان از مهم ترین اهدافی است که با احداث این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه خط انتقال نفت از انبارهای استراتژیک کشور به بیرجند

امضای تفاهم نامه خط انتقال نفت از انبارهای استراتژیک کشور به بیرجند