مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:052022-01-18سياسي

شهرداری برای بهبود معیشت آتش نشانان لایحه ارائه کند


عضو شورای شهر با اشاره به شراط سخت معیشتی آتش نشانان خواستار تنظیم یک لایحه و پیگیری آن از طریق مجلس یا شورای عالی استان ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بعد از 5 سال علیرغم مشخص بودن عوامل حادثه پلاسکو همچنان بسیاری از موارد نا ایمنی در شهر تهران که می تواند منجر به حادثه پلاسکو شود، باقی مانده است، گفت: چرا با وجود مایه عبرتی به این تلخی هنوز همتی بلند برای ضعف این حادثه مشاهده نمی شود در فاصله بین پلاسکو سینا اطهر شمیران تنها به تهیه گزارش و صحبت بسنده شده و عملا وضعیت ایمنی با پیش از آتش سوزی و ویرانی پلاسکو تفاوت معناداری وجود ندارد.

وی ادامه داد: در تهران نظایر اتفاقاتی شبیه پلاسکو کم نیستند و براساس آسیب شناسی انجام شده نسبت به رفع خلاء قانونی، تدوین ضوابط و شفاف کردن وظایف و ارتقای ایمنی اماکن اقدام می کردن.

بابایی با توجه به ضعف قوانین، به شهرداری پیشنهاد داد که لایحه ای را در این حوزه ارائه دهند تا از طریق مجلس یا شورای عالی استان ها نسبت به ارائه قانونی اقدام کنیم.

وی با  تقدیر و تکریم مقام آتش نشانان به نکاتی اشاره کرد و گفت: آتش نشانی یکی از مشاغل صعب و سخت و مهم است که ردی از عشق و ایثار را به دنبال دارد و همواره نگاه مدیران ومسئولان را در جهت رشد و تامین نیازها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای بهبود معیشت آتش نشانان لایحه ارائه کند

شهرداری برای بهبود معیشت آتش نشانان لایحه ارائه کند