مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:052022-01-18اجتماعي

بارش 5 تا 10 سانتی متر برف در همدان


کارشناس هواشناسی استان همدان از پوشش سراسری بارش برف در استان خبرداد و گفت: این بارش ها با کولاک همراه بوده که اندازه گیری ارتفاع آن از دقت بالایی برخوردار نیست.

- روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش هایی که استان در شب گذشته تجربه کرد، با ارتفاع متغیر بین 5 تا 10 سانتیمتر بود که با توجه به وزش باد در همه مناطق، اندازه گیری دقیق ارتفاع برف مشکل است.

وی با اشاره به حجم آب حاصله از بارش بیان کرد: در دانشگاه بوعلی با هشت میلیمتر بیشترین بارش گزارش شده است و دیگر مناطق استان، ایستگاه فرودگاه همدان هفت میلیمتر، تویسرکان 9، گل تپه شش، نهاوند پنج، ملایر پنج، رزن یک، قهاوند یک و در دیگر مناطق بارش خفیف برف گزارش شده است.

زاهدی افزود: از امروزآسمان استان صاف و تا قسمتی ابری و کاهش دمای محسوس تا منفی 14 درجه سانتیگراد انتظار می رود و این وضعیت تا روزپنج شنبه پایدار است و برای پایان هفته بارش خفیف پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی در مورد کمینه وبیشینه دما در شبانه روز گذشته نیز گفت: سردترین منطقه در استان، گل تپه با منفی 17 درجه سانتیگراد و گرمترین شهرستان فامنین با هفت درجه سانتیگراد بوده اند و همدان با منفی 11 درجه سانتیگراد سردترین دما و 4چهار درجه سانتیگراد گرمترین دمای خود را در شبانه روز گذشته تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 5 تا 10 سانتی متر برف در همدان

بارش 5 تا 10 سانتی متر برف در همدان