مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:552022-01-18ورزشي

واکنش ندا شهسواری به غیبت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک


ملی پوش تنیس روی میز بانوان در مورد دلیل غیبت خود در جلسات کمیسیون ورزشکاران گفت: جلسات با مسابقات لیگ ایران و ترکیه تداخل داشت و ایران نبودم.

- ملی پوش تنیس روی میز بانوان در مورد دلیل غیبت خود در جلسات کمیسیون ورزشکاران گفت: جلسات با مسابقات لیگ ایران و ترکیه تداخل داشت و ایران نبودم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک و انتخاب 15 ورزشکار، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک چهار نفر دیگر را برای عضویت در این کمیسیون منصوب کرد.

با انتصاب محمد بیداریان، ندا شهسواری، ثریا آقایی و محمد باقری معتمد، چهار عضو دیگر کمیسیون به استناد بند(2-1) ماده چهار آیین نامه که از اختیارات رییس کمیته ملی المپیک است، 19 عضو کمیسیون ورزشکاران نهایی شدند.

تاکنون سه جلسه از کمیسیون ورزشکاران برگزار شده و ندا شهسواری ملی پوش پینگ پنگ در این جلسات شرکت نکرده است.

مطابق با آیین نامه کمیسیون اگر ورزشکاران بیش از چهار جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، حذف و از اعضای علی البدل جایگزین آنها خواهند شد.

ندا شهسواری، در گفت وگو با ایسنا به علت غیبت خود در جلسات کمیسیون ورزشکاران اشاره و بیان کرد: متاسفانه هر بار جلسات کمیسیون با لیگ ایران و ترکیه تداخل داشته است و بیشتر هم ترکیه بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ندا شهسواری به غیبت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

واکنش ندا شهسواری به غیبت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک