مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:552022-01-18سياسي

لزوم ممانعت از سوءاستفاده و افزایش غیرقانونی قیمت ها


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: باید برای کارآمدسازی سازمان تعزیرات و تقویت نقش کنترلی تلاش شود تا از سوء استفاده و افزایش قیمت ها توسط سودجویان ممانعت به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار موسی عباس زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: بخشی از کار تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات و قضاوت و بخش دیگر نظارت است که این امر با توجه به شرایط اقتصادی کنونی دارای اهمیت است.

امام جمعه زاهدان افزود: در برخی موارد مربوط به فسادهای کلان، زمینه ایجاد لغزش و دریافت رشوه وجود دارد که در این خصوص باید جنبه نفسانی نیروهای سازمان تعزیرات حکومتی تقویت شود.

آیت الله محامی بیان داشت: سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به نوع رسالت خود نیازمند نیروهای متعهد، مومن، متخصص و آشنا به پیچ و خم کار است تا در روند انجام کار گمراه نشده و موفق عمل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و سوء استفاده عده ای از این شرایط، انتظار از مجموعه تعزیرات عملکرد قوی است اما طبق گزارش بیان شده متاسفانه این مجموعه درگیر مشکلاتی از جمله کمبود نیرو و عدم وجود شعب و ساختار در بسیاری از شهرستان هاست.

وی گفت: به کارگیری نیروها باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد و به این نکته توجه شود که بین نیروی بومی و غیربومی هم طراز، نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ممانعت از سوءاستفاده و افزایش غیرقانونی قیمت ها

لزوم ممانعت از سوءاستفاده و افزایش غیرقانونی قیمت ها