مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:502022-01-18سياسي

ضرورت تشکیل دبیرخانه تدوین دایره المعارف تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان


رییس دانشگاه فرهنگیان، خواستار تشکیل دبیرخانه تدوین دایره المعارف تربیت معلم ایران شد و گفت: شیوه نامه این دایره المعارف در حال طراحی است و با توجه به قواعد دایره المعارف نویسی، - رییس دانشگاه فرهنگیان، خواستار تشکیل دبیرخانه تدوین دایره المعارف تربیت معلم ایران شد و گفت: شیوه نامه این دایره المعارف در حال طراحی است و با توجه به قواعد دایره المعارف نویسی، شایسته است سیر تحول تربیت معلم ایران از ابتدا تاکنون تدوین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین خنیفر در نشست با همکاران حوزه پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، با بیان کلامی از حضرت امیرالمومنین( ع) پیرامون اهمیت پژوهش، اظهار داشت: حضرت امیر(ع)، فرموده اند، هیچ روشی بهتر از پژوهیدن نیست و پژوهش قدمتی به اندازه عمر و حیات انسان ها دارد.

دکتر خنیفر در ادامه به بررسی پژوهش در قرآن پرداخت و افزود: کلمه های تبیان و تبیین از جمله کلمات پژوهشی قرآن است، در آیات قرآن بیان شده است، اگر اخباری از دیگران دریافت می کنید، قبل از هر اقدامی تحقیق و پژوهش کنید.

رییس دانشگاه فرهنگیان، معاونت پژوهش را کانون تحول ارتقاء علمی دانشگاه برشمرد و افزود: معاونت پژوهش، دیده بان، پایشگر دانش جدید و پلکان ترقی کیفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل دبیرخانه تدوین دایره المعارف تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان

ضرورت تشکیل دبیرخانه تدوین دایره المعارف تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان