مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:202022-01-18سياسي

ضرورت پرداخت اعتبار نیم درصدی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی


فرماندار نظرآباد بر ضرورت پرداخت اعتبار نیم درصدی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی تأکید کرد.

- ، انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد صبح سه شنبه با حضور فرماندار و معاون سیاسی_ امنیتی و اجتماعی ایشان، معاون نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز، رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان، شهرداران، بخشداران، رؤسای ادارات و دیگر مسئولین برگزار شد.

در این جلسه فرماندار نظرآباد با تاکید بر ضرورت پرداخت کامل اعتبار نیم درصدی شهرداری ها به نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار کرد: باتوجه به اهمیت حوزه فرهنگ و ترویج کتاب و کتابخوانی، شهرداری های سطح شهرستان ضمن توجه به ضرورت پرداخت کامل اعتبار نیم درصدی نهاد کتابخانه ها، بر این مهم تعجیل نیز نموده و پرداخت آن را با تأخیر همراه نکنند.

وی در ادامه در خصوص پروژه های قابل احداث بیان کرد: مسئولین محترم پیش از اعلام پروژه ها و آغاز کار باید با بررسی دقیق شرایط و اعتبارات سنجیده و در صورت فراهم بودن مقدمات اجرای کار آن را شروع نموده و در حداقل زمان افتتاح و بهره برداری نمایند.

فرماندار نظرآباد تصریح کرد: چراکه پس از کلنگ زنی هر پروژه، انتظار افتتاح آن وجود دارد و این بدقولی ها ابداً جایز نبوده و نیست که صرفاً به کلنگ زنی پروژه اکتفا نموده و فرآیند احداث آن را به آینده دور موکول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرداخت اعتبار نیم درصدی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی

ضرورت پرداخت اعتبار نیم درصدی شهرداری ها به کتابخانه های عمومی