مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:152022-01-18پزشكي

چگونه دانشگاه ها در سایه اُمیکرون بازگشایی می شوند؟


19، کالج ها و دانشگاه ها تغییراتی در ترم بهار ایجاد می کنند تا سویه بسیار قابل انتقال اُمیکرون را از دانشگاه دور نگه دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی با افزایش موارد ابتلا به کووید-19، کالج ها و دانشگاه ها تغییراتی در ترم بهار ایجاد می کنند تا سویه بسیار قابل انتقال اُمیکرون را از دانشگاه دور نگه دارند.

در حالی که برخی از کارشناسان بهداشت عمومی گفتند که اُمیکرون ممکن است منجر به بستری شدن کمتر در بیمارستان به خصوص در افراد واکسینه شده شود، اما این سویه جدید مسئول افزایش ناگهانی سرایت هاست و بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا، حدود 59 درصد از عفونت های کووید-19 در ایالات متحده در هفته منتهی به 25 دسامبر را به خود اختصاص داده است.

شرایط بازگشایی دانشگاه ها در ایالات متحده چندین موسسه ازجمله دانشگاه های هاروارد، پرینستون و سیراکیوز شروع ترم بهار را حدود یک هفته با تاخیر برگزار خواهند کرد.

جیل دولان، رییس کالج دانشگاه پرینستون و دبلیو راشل کالهون، معاون وی در یادداشتی ذکر کردند: از آنجایی که همه گیری ادامه دارد و نوع بسیار قابل انتقال اُمیکرون چالش دیگری برای سلامت عمومی ایجاد می کند، دانشگاه تصمیم گرفته است تا بازگشت تدریجی برای دانشجویان مقطع کارشناسی را سازماندهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دانشگاه ها در سایه اُمیکرون بازگشایی می شوند؟

چگونه دانشگاه ها در سایه اُمیکرون بازگشایی می شوند؟