مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:102022-01-18بين الملل

رایزنی وزیر خارجه عربستان با هیات آمریکایی


وزیر خارجه عربستان با دستیار وزیر خارجه و فرستاده ویژه آمریکا در امور شاخ آفریقا در خصوص تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه این کشور با مولی فی، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور شاخ آفریقا و دیوید ساترفیلد، فرستاده ویژه ایالات متحده در شاخ آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار روابط استراتژیک میان عربستان و آمریکا و راه های تقویت آن در تمامی زمینه های همکاری و هماهنگی مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

فیصل بن فرحان در جریان دیدار با مولی فی و دیوید ساترفیلد در خصوص تلاش های دو کشور عربستان و آمریکا جهت تقویت امنیت و ثبات قاره آفریقا و حمایت از هر آنچه که در رشد و شکوفایی ملت ها و کشورهای آفریقایی سهیم هستند، به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار درباره آخرین تحولات مهم و مورد توجه دو کشور عربستان و آمریکا در دو سطح بین المللی و منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار عید بن محمد الثقفی، نماینده وزارت خارجه عربستان در امور سیاسی و اقتصادی و مارتینا استرانگ، کاردار سفارت واشنگتن در عربستان نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر خارجه عربستان با هیات آمریکایی

رایزنی وزیر خارجه عربستان با هیات آمریکایی