مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:102022-01-18فرهنگي

«مصلحت» رفع توقیف شد/ برنامه ریزی برای اکران عمومی


محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی بیان کرد که این فیلم رفع توقیف شده و مقدمات اکران عمومی آن فراهم می شود.

- محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی بیان کرد که این فیلم رفع توقیف شده و مقدمات اکران عمومی آن فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش احسان محمدحسنی رییس سازمان اوج در نشستی خبری از توقیف 2 فیلم سینمایی مصلحت و لباس شخصی از تولیدات این سازمان خبر داد.

او در این نشست درباره ملاحظات قوه قضاییه سخن گفت و عنوان کرد: سوءتفاهمی برای قوه قضاییه رخ داده است که درحال گفتگو هستیم و حتماً حل می شود.

درباره هر دو فیلم همین قوه قضاییه مشکل دارد.

فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که محصول مشترک این سازمان و حوزه هنری است، یکی از این آثار بود.

این در حالی است که این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول را برای حسین دارابی به همراه داشته باشد.

محمدرضا شفاه تهیه کننده مصلحت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت فیلم مصلحت که پیش از این خبر توقیف آن رسانه ای شده بود گفت: مصلحت در حال حاضر آماده نمایش است و همکاران ما در حوزه هنری در حال برنامه ریزی برای اکران آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصلحت» رفع توقیف شد/ برنامه ریزی برای اکران عمومی

«مصلحت» رفع توقیف شد/ برنامه ریزی برای اکران عمومی