مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:302022-01-18پزشكي

قلیان ها در پارک های بوشهر جمع آوری می شوند


رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر از جمع آوری عرضه قلیان در پارک های شهر به ویژه در نوار ساحلی خبر داد.

- ، حمیده خاتون هلال بحر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروزه سلامت افراد را به خطر می اندازد افزایش مصرف قلیان در جامعه است که سبب ابتلای به بیماری های گوناگون و آسیب به فضای سبز شهری و آلودگی محیط زیست می شود.

وی افزود: در همین خصوص نشستی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، شهرداری و بهداشت شهرستان پیرامون این موضوع در کمیسیون بهداشت و سلامت شورا برگزار شد.

رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در همین راستا مقرر شد با توجه به قانون ممنوعیت دخانیات در فضاهای عمومی و به منظور حفظ محیط زیست و هوای پاک برای شهروندان، شهرداری با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به جمع آوری عرضه قلیان در پارک های سطح شهر به ویژه در نوار ساحلی اقدام کنند.

هلال بحر بیان کرد: انتظار داریم در راستای حفظ سلامت محیط زیست شهری و شهروندان دستگاه های فرهنگی مثل صدا و سیما و رسانه ها نیز در زمینه فرهنگ سازی مضرات دخانیات اقدامات مؤثری انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلیان ها در پارک های بوشهر جمع آوری می شوند

قلیان ها در پارک های بوشهر جمع آوری می شوند