مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:202022-01-18اجتماعي

پناه بهزیستی برای معتادان بی سرپناه


معتادین و کارتن خواب های در معرض سرمازدگی و آسیب در مرکز سرپناه معتادین( شلتر) زنجان ساماندهی می شوند.

-  محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان بـا تاکیـد بر فوریت موضوع و تسـریع در امر اسـکان و تـامین غـذا برای جامعه هدف در مرکز شلتر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی بهزیستی استان اظهار کرد: سر پناه معتادین زنجان در خیابان خیام جنوبی جنب پل سیدالشهداء دارای پذیرش است و شب گذشته 80 معتاد بی خانمان را پذیرش کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در حال حاضر تعداد 15 مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی (14 مرکز اقامتی مردان و  یک مرکز اقامتی زنان) در سطح استان مشغول ارائه خدمات به افراد گروه هدف است.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری  تعداد 845 نفر از معتادین از خدمات مرکز گذری و سرپناه شبانه و خدمات تیم های افزایش دسترسی در استان  استفاده کرده اند که میانگین مراجعات مرکز، روزانه 70 نفر است که با توجه به برودت هوا در روزهای سرد میانگین اقامت شبانه به حداکثر 80 نفر نیز افزایش می یابد.

محمدی به مرکز سیار کاهش آسیب موبایل سنتر اشاره کرد و یادآور شد: این مرکز با هدف ارائه خدمات سیار کاهش آسیب  فعالیت می کند و تاکنون به 110 معتاد مرد و زن خدماتی نظیر ارائه سرنگ رایگان به منظور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناه بهزیستی برای معتادان بی سرپناه

پناه بهزیستی برای معتادان بی سرپناه