مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:452022-01-18سياسي

ظرفیت جوانان در برنامه های دهه فجر استان بوشهر استفاده می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد دهه فجر استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در برنامه های دهه فجر، گفت: برنامه های دهه فجر مردمی است.

- حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت وگو با هم در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند بحث امیدآفرینی امروز یکی از ضرورت ها است، امید واقعی که باید مردم در زندگی خود ببینند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر، افزود: ما باید انقلاب و خدمات و برکات آن را به مردم بویژه نسل جوان معرفی و بگوییم.

وی با بیان اینکه امروز ضرورت دهه فجر این است که انقلاب را همانطور که هست معرفی کنیم، ادامه داد: خدمات و فعالیت هایی که انقلاب در خارج از مرزها داشته و آن آزادی و آزادگی که به خارج از مرزها داده و خدماتی که در داخل کشور داده در قالب نمایشگاه ها و نوشته ها و نشست ها و کرسی های آزاداندیشی به نسل جوان منتقل شود.

جمالی عنوان کرد: دشمن می خواهد انقلاب را از یاد مردم ببرد اما دهه فجر انقلاب را به یاد مردم می آورد بنابراین بایستی به خود ماهیت این حضور پرداخته شود.

مراسم 22 بهمن به نمازجمعه ختم می شود رییس ستاد دهه فجر استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در برنامه های دهه فجر، یادآور شد: برنامه های دهه فجر مردمی است و خود مردم متولی و در تصمیم گیری ها و تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت جوانان در برنامه های دهه فجر استان بوشهر استفاده می شود

ظرفیت جوانان در برنامه های دهه فجر استان بوشهر استفاده می شود