مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:452022-01-18سياسي

حضور از رختخواب سر کلاس درس کفایت نمی کند/برای بازگشایی مراکز آموزشی تدبیری شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آموزش مجازی و حضوری باید به صورت مکمل دنبال شود و قطعا آموزش چهره به چهره با حضور فیزیکی در محیط آموزشی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

- رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آموزش مجازی و حضوری باید به صورت مکمل دنبال شود و قطعا آموزش چهره به چهره با حضور فیزیکی در محیط آموزشی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، درباره اظهارات ضد و نقیضی که در خصوص بازگشایی مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه ها مطرح می شود، بیان کرد: اگر در عرصه آموزش و تعلیم و تربیت صرفا به فضای مجازی اتکا کنیم، یقینا آینده درخشانی در مقابل خود نخواهیم داشت چراکه کیفیت آموزش ها هم در آموزش عالی و هم در آموزش و پرورش به شدت پایین آمده است.

وی در ادامه از لحاظ فرهنگی با بیان اینکه آموزش ها به لحاظ دوری از محیط آموزشی تعطیل شده است، اظهار کرد: ما آسیب های جدی را در دوره آموزش به ویژه در حوزه ابتدایی شاهد هستیم، نه تنها تعلیم و تربیت به طور مطلوبی پیش نمی رود بلکه آسیب ها نیز در حال افزایش است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محیط مدرسه به نوع خود یک محیط تربیتی به شمار می رود و نقش بی بدیلی در پرورش فکر نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور از رختخواب سر کلاس درس کفایت نمی کند/برای بازگشایی مراکز آموزشی تدبیری شود

حضور از رختخواب سر کلاس درس کفایت نمی کند/برای بازگشایی مراکز آموزشی تدبیری شود