مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:402022-01-18سياسي

خوشرو: خشم آمریکا نشانه اهمیت سند همکاری ایران و چین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در دولت سابق درباره اهمیت سند همکاری 25 ساله ایران و چین گفت: - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در دولت سابق درباره اهمیت سند همکاری 25 ساله ایران و چین گفت: برای درک اهمیت این تفاهم نامه، کافی است بیندیشیم که آیا آمریکا حاضر است یک بند از این سند را با ایران تفاهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در دولت سابق درباره اهمیت سند همکاری 25 ساله ایران و چین گفت: برای درک اهمیت این تفاهم نامه، کافی است بیندیشیم که آیا آمریکا حاضر است یک بند از این سند را با ایران تفاهم کند.

آمریکا که سیاست رسمی خود را فشار حداکثری به ایران و تحریم های یک جانبه تا مرز تسلیم یا فروپاشی ایران تعریف می کرد، در واکنش به این مشارکت راهبردی، توان دیپلماتیک و رسانه ای خود را به کار گرفت تا آن را نابود یا بی اعتبار سازد.

غلامعلی خوشرو اظهار داشت: آمریکا جنگ راهبردی اقتصادی علیه ایران به راه انداخته بود و تمام کشور های جهان را به تحریم تهدید می کرد.

این تفاهم نامه اگر در عمل و درست به اجرا درآید، می تواند اقتصاد ایران را متحول سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشرو: خشم آمریکا نشانه اهمیت سند همکاری ایران و چین است

خوشرو: خشم آمریکا نشانه اهمیت سند همکاری ایران و چین است