موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:302022-01-18سياسي

سالروز شهادت فرمانده ایرانی مجاهدین عراقی


در اولین فراخوان نیرو از میان اسرای عراقی حدود 300 تا 500 نفر داوطلب شدند که پس از انجام مصاحبه و شناسایی، جذب و در تیپ بدر سازماندهی شدند.

طبیعتا در جذب و استفاده از اسرای عراقی با احتیاط عمل می کردیم.

- و بعدا که عملکرد آنها را خوب ارزیابی کردیم کار را توسعه دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل دقایقی درسال 1333 هجری شمسی در بهبهان به دنیا آمد.

روح و روان اسماعیل در این کانون که ارزش های اسلامی در آن به خوبی مشهود بود پرورش یافت و زمینه ای برای شخصیت والای آینده او شد.

این خانواده با توجه به مشکلاتی که داشتند، مجبور شدند به آغاجاری مهاجرت و با پایبندی به اصول انسانی و اسلامی، در آن شهر زندگی کنند.

شهری که بنا به موقعیت خاص جغرافیایی و منابع زیرزمینی خود نه تنها مورد طمع غرب (بویژه آمریکا) بود، بلکه غارت ارزش های فرهنگی و سنت های اجتماعی آن نیز در برنامه های استکبار جهانی قرار داشت.

اما خانواده اسماعیل نه تنها خود از این تهاجم، سرافراز بیرون آمدند، بلکه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز تلاش می کردند.

در نتیجه، اسماعیل نیز تمامی ارزش های وجودی خود را که از کودکی به آنها پایبند بود از خانواده خود فراگرفت.

او که از هوش و ذکاوت سرشاری برخوردار بود، مورد توجه خانواده قرار گرفت و پس از ورود به دبستان و پشت سر گذاشتن این مرحله و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز شهادت فرمانده ایرانی مجاهدین عراقی

سالروز شهادت فرمانده ایرانی مجاهدین عراقی