مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:302022-01-18ورزشي

نگاه باشگاه فولاد به توسعه فوتبال است


مربی و استعداد یاب فوتبال خوزستان با بیان این که نگاه باشگاه فولاد توسعه فوتبال است، گفت: همین نگاه منجر به این شده است که خروجی این باشگاه در رده های سنی نونهالان، - نوجوانان، جوانان و امید به مرور در حال ثمردهی در تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان باشد.

رضا تابش در گفت وگو با ایسنا، درخصوص تاثیر میزبانی اردوهای تیم ملی فوتبال در خوزستان، اظهارکرد: به عنوان کسی که سال ها در فوتبال خوزستان مخصوصا رده های سنی پایه کار کرده ام باید بگویم که برگزاری اردوی استعدادیابی زیر 19 سال پسران که به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، اتفاق بسیار خوبی بود و این موضوع می تواند به سود فوتبال خوزستان باشد و به نسلی که کشف می شود، کمک می شود تا بیش از این، استعدادهای خود را بروز دهند.

وی بیان کرد: برگزاری چنین اردوهایی می تواند ارتباط خوب باشگاه هایی چون فولاد و هیات های استانی را با مرکز بهتر از قبل کند تا بیش از این تمرکز روی استعدادهای استان باشد و دیده شوند و این نیز بسیار ارزشمند است که بازیکنان ما را به چالشی جدید بکشاند.

به هرحال رقابت خوبی بین خوزستانی ها و سایر استعدادهای کشور بود و با برگزاری چنین اردوهایی مربیان ما نیز می توانند از این فرصت استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه باشگاه فولاد به توسعه فوتبال است

نگاه باشگاه فولاد به توسعه فوتبال است