مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:252022-01-18اقتصادي

سود تولیدات ما نصیب استان های همجوار می شود/ زنجیره ارزش را جدی نمی گیریم


فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه نباید به خام فروشی محصولات کشاورزی ادامه دهیم، گفت: متاسفانه سود اصلی از تولیدات ما را استانهای همجوار با فرآوری محصولات استان گلستان می برند.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه نباید به خام فروشی محصولات کشاورزی ادامه دهیم، گفت: متاسفانه سود اصلی از تولیدات ما را استانهای همجوار با فرآوری محصولات استان گلستان می برند.

فرهاد شیبک در نشست مشترک با مدیرعامل شهرک های صنعتی استان گلستان و صاحبان زمین های طرح توسعه ناحیه صنعتی دهنه شهرستان کلاله با اشاره به ضرورت ایجاد شتاب در توسعه این شهرستان و فعالیت های صنعتی، اظهار کرد: ظرفیت های شهرستان کلاله باید با کمک مردم و مدیران به شکل مطلوبی به منصه ظهور رسیده و در مسیر توسعه شهرستان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های صنعتی موجب ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد، افزود: ما باید ضمن تحقق رشد حدود 8 درصدی که دستور استاندار گلستان است بتوانیم این رشد و پیشرفت را به صورت ملموس در زندگی مردم بیاوریم.

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه شهرستان کلاله بهترین تولید کننده گندم و غلات در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: آنچه برای همه ما تاسف بار است خام فروشی محصولات کشاورزان منطقه و عملا هدر دادن زحمات مردم سخت کوش شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود تولیدات ما نصیب استان های همجوار می شود/ زنجیره ارزش را جدی نمی گیریم

سود تولیدات ما نصیب استان های همجوار می شود/ زنجیره ارزش را جدی نمی گیریم