مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:202022-01-18اقتصادي

لالجین شهر بدون بی کار/ کارگاه های تولید سفال لالجین برندسازی ندارند


کارگاه های تولید سفال لالجین برند سازی ندارند و این امر پشتکار و پیگیری سفالگران شهر و نیز رابطه دوسویه بین دستگاه های اجرایی و هر یک از کارگاه های تولید سفال را می طلبد.

- ایسنا/همدان بخشدار لالجین گفت: کارگاه های تولید سفال لالجین برند سازی ندارند و این امر پشتکار و پیگیری سفالگران شهر و نیز رابطه دوسویه بین دستگاه های اجرایی و هر یک از کارگاه های تولید سفال را می طلبد.

مجید ساغرچی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بارها سفالگران لالجین را با دعوت به کمیته و اتاق فکر و جلسات مختلف به برندسازی سفال تولیدی کارگاه هایشان ترغیب کرده ایم، اظهار کرد: برندسازی محصولات تولیدی هر یک از کارگاه های سفال توسط صاحبان آنان نیاز به سرمایه و هزینه و نیز طی کردن فرایندهایی در پیچ و خم مراحل اداری دارد که در این رابطه باید هر یک از افرادی که تمایل به برندسازی محصولات کارگاه سفال خود را دارند پیگیری و همت و پشتکار داشته باشند.

وی با اشاره به لالجین شهر جهانی سفال افزود: شهر لالجین دارای بیش از هزار کارگاه تولید سفال بوده که از این تعداد 750 واحد صنعتی و 250واحد به صورت خانگی در حال فعالیت هستند.

ساغرچی با اشاره به اینکه شهر لالجین از نظر اقتصادی به عنوان شهر شماره یک استان بوده و در این بخش بیکاری معنا ندارد و با توجه به پتانسیل های موجود آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لالجین شهر بدون بی کار/ کارگاه های تولید سفال لالجین برندسازی ندارند

لالجین شهر بدون بی کار/ کارگاه های تولید سفال لالجین برندسازی ندارند