مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:402022-01-18سياسي

دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی ، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر معاندان و مستکبران و بدخواهان این نهضت دینی و مردمی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی ، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر معاندان و مستکبران و بدخواهان این نهضت دینی و مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عباس صفدری در جلسه برنامه ریزی کمیته های 26 گانه ستاددهه فجر این استان ضمن بیان این مطلب افزود: جهاد تبیین و روایتگری صحیح و شفاف و گسترده باهدف پیشگیری و مقابله با هرگونه تحریف و دروغ و طرفند و مکر و حیله دشمنان بعنوان رویکرد مورد تاکید در برنامه های دهه فجر 1400 است.

رییس ستاددهه فجر استان سیستان و بلوچستان ارجحیت کیفیت برنامه ها بر کمیت و تعداد آنها را از دیگر مختصات جشنهای عید انقلاب در سالجاری عنوان نموده و جوانان پرشور مومن و ولایتمدار را نقش آفرینان اصلی مراسم در نقاط مختلف استان دانست.

وی افزود: امید آفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی جزو شاخصه های مهمی است که تمامی کمیته های این ستاد با عنایت به آنها زمینه ارائه برنامه هایی پرنشاط و باطراوت را فراهم خواهند آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است

دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است