مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18ورزشي

آقای اشتباهی!


بررسی مصاحبه های رییس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نشان می دهد او بدون اطلاع از وضعیت مالی و مشکلات باشگاه به این سمت منصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز قبل وزارت ورزش و جوانان پس از قبول استعفای سید مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه را معرفی کرد تا سرخ ها پس از ماه ها بالاتکیفی، تیم مدیریتی جدید خود را بشناسند.

در این میان بررسی مصاحبه های یکی از اعضای هیات مدیره نشان می دهد، او آن چنان هم ار وضعیت مالی پرسپولیس خبر ندارد.

بیژن ذوالفقارنسب که از فوتبالی های شناخته شده محسوب می شود، در نخستین روز انتخابش به عنوان رییس هیات مدیره پرسپولیس، در مصاحبه ای که با ایسنا داشت اذعان کرد که این باشگاه برای پرداخت بدهی های خود برنامه دارد اما از اعلام عدد دقیق این بدهی ها خودداری کرد.

او در ادامه در یکی از برنامه های تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرداخت مطالبات بازیکنان هم گفت: من در اومور حق و حقوق بازیکنان وظیفه ای ندارم.

.

این عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس در ادامه در مصاحبه با یکی از سایت های خبری درباره پرداخت مطالبات باشگاه شهرخودرو در پرونده انتقال یحیی گل محمدی هم اظهار نظر جالبی داشت و عنوان کرد: در جریان این قرارداد نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای اشتباهی!

آقای اشتباهی!