مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 23:502022-01-17اجتماعي

جزییات تعطیلی مدارس کرمانشاه/ارتش و سپاه به کمک راهداری می آیند


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه جزییات تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه را تشریح کرد و از کمک ارتش و سپاه نیروهای راهداری و هلال احمر خبر داد.

- اظهار کرد: در جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه که با حضور استاندار تشکیل شد مصوب شد برای گذر از مشکلات بارش های سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان، سپاه و ارتش به کمک نیروهای راهداری و هلال احمر بیایند.

وی افزود: تمام مدارس در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر و دالاهو، فردا سه شنبه 28 دی ماه در هر 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: به علت برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهر کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، اسلام آبادغرب فردا سه شنبه 28 دی ماه در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

ظهرابی ادامه داد: مدارس بخش گواور در شهرستان گیلانغرب در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است و در شهرستان گیلانغرب و قصرشیرین مدارس دایر است.

جاده های کرمانشاه باز است / ‏وصل ‬برق نودشه و نوسود وی بیان کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است و تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: برق تمام مناطقی که از صبح برق آنها قطع شده بود و برق بخش های نوسود و باینگان وصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی مدارس کرمانشاه/ارتش و سپاه به کمک راهداری می آیند

جزییات تعطیلی مدارس کرمانشاه/ارتش و سپاه به کمک راهداری می آیند