مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 22:352022-01-17اجتماعي

ابلاغ تمهیدات لازم ساماندهی سفرهای حمل ونقل عمومی در شرایط بحران


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در نامه ای به روسای شهرستان های تابعه، دستورالعمل ها و تمهیدات لازم برای ساماندهی سفرهای حمل ونقل عمومی در شرایط بحرانی بارش های اخیر ابلاغ شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در نامه ای به روسای شهرستان های تابعه، دستورالعمل ها و تمهیدات لازم برای ساماندهی سفرهای حمل ونقل عمومی در شرایط بحرانی بارش های اخیر ابلاغ شد.

عباس شرفی امروز 27 دی ماه اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و ضرورت تأمین ایمنی سفرهای حمل ونقل عمومی تیم های نظارتی در محورهای مواصلاتی مستقر شوند.

وی تصریح کرد: نمایندگان این اداره کل در پایانه های مسافر حضور داشته و پیگیری و دریافت اطلاعیه های پلیس راه و مرکز مدیریت اطلاعات راه ها در خصوص وضعیت تردد و مسدودی محورها و این اطلاعات برای تشکل های صنفی و شرکت های حمل ونقل ارسال می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی فوری به مسافران، هماهنگی با سایر ادارات کل استانی و فراهم کردن امکان استقرار ناوگان در راه مانده و اسکان موقت مسافران با هماهنگی شهرداری ها، نظارت مداوم بر حضور مدیران فنی شرکت ها و رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات لازم، استرداد مبلغ بلیت به مسافران در صورت عدم انجام سرویس مطابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تمهیدات لازم ساماندهی سفرهای حمل ونقل عمومی در شرایط بحران

ابلاغ تمهیدات لازم ساماندهی سفرهای حمل ونقل عمومی در شرایط بحران