مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 22:352022-01-17سياسي

آزادی افراطی خدمت به زن نیست


مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: نگاه افراطی غرب به زن سبب انحطاط خانواده ها شده است.

- حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، امروز 27 دی در آیین افتتاح نمایشگاه بانوی ایرانی ـ اسلامی که در اداره کل تبلیعات اسلامی لرستان برپا شد، اظهار کرد: کار ابداعی تبلیغات اسلامی لرستان در برگزاری جلسات و برنامه های فرهنگی در فاصله زمانی وفات ام البنین(س) تا ولادت فاطمه زهرا(س) می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای حضرت ام البنین(س) و حضرت زهرا(س) نمونه عینی نگاه اسلام به زن است، افزود: در جریان شناسی دیدگاه ها نسبت به زن سه دیدگاه افراطی، تفریطی و متناسب با فطرت وجود دارد.

مهدوی خواه با اشاره به اینکه در دیدگاه افراطی، زنان اجازه ورود به مسائل فرهنگی و اجتماعی را ندارند و تنها وظیفه آنان ماندن در خانه است، افزود: این نگاه از نوع نگاه طالبانی، داعشی و وهابیت است که مایه آبروریزی اسلام شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه تفکر دیگر در مورد زن دیدگاه تفریطی است که معتقدند که زنان در ورود به مسائل هیچ گونه حد، حدود و قیدی ندارند و کاملاً آزاد هستند که این نگاه غربی و لیبرال گراهاست، اضافه کرد: این نگاه افراط در آزادی هم خدمت به زن نیست بلکه استفاده از زن برای رسیدن به مطامع شخصی است کمااینکه این نگاه افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی افراطی خدمت به زن نیست

آزادی افراطی خدمت به زن نیست