مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 22:252022-01-17اقتصادي

18 پانسیون پزشکان در شهرستان دیر در دست ساخت است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: 18 پانسیون پزشک با اعتبار 105 میلیارد ریال در شهرستان دیر در دست ساخت است.

- ، احمد آخوندی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های لازم برای افزایش ماندگاری پزشکان در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر 18 واحد پانسیون در شهرستان دیّر در دست ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: پانسیون 12 واحدی پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) دیر، 4 واحد پانسیون پزشکان بردخون و پانسیون 2 واحدی پزشکان آبدان از جمله پروژه های در دست ساخت است.

وی افزود: پانسیون چهار واحدی پزشکان بردخون به صورت مجتمع با مرکز خدمات جامع سلامت و در طبقات آن قرار دارد و پانسیون 12 واحدی پزشکان نیز با زیر بنا هزار و 200 متر در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) دیر در دست ساخت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با اشاره به اتمام پانسیون پزشکان آبدان گفت: زیربنای مجموع پانسیون های در دست ساخت در این شهرستان هزار و 600 متر مربع است که انتظار می رود طی 15 ماه آینده به بهره برداری برسد.

آخوندی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات مربوط به تسهیلات اقامتی پزشکان مرتفع و باعث افزایش ماندگاری آنها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پانسیون پزشکان در شهرستان دیر در دست ساخت است

18 پانسیون پزشکان در شهرستان دیر در دست ساخت است